vi ar nu i AbuDhabi!!



klockan ar 7.35 har!! o vi har sovit knske 30min de senaste dyget!!

i sverige o i vara kroppar (trodde vi) ar klockan!!4.35... galet..

Nuhar vi hittat gratis internet i 30 min!!! LYCKA!! haha

vi mar bra o vi bara ater o ater pa planet!!

om ca 3 timmr gar vartnasta flyg, overlevervi de o far forsta malet p flyget ar det nog dax att sova for oss..

vi ska landa i Sydney kl 7 lokal tid imon onsdag...

det ar staltangenter har vi skriver sa de e lite som att skara i sten!!

sa nuska vi ga over till facebook!!

Solen skiner iafhar borta o flygplatsen e riktigt deluxe!! o vi tror att de ar tyt\p 15 plus har. we like it!!
massa andra svenskar pa flyget fort sa man farpassa sig lite for va man sager!!

Massa soliga o aningentrotta halsningar fran vikingarna Reb o Cec

Kommentarer
Postat av: Peter

Tjohoo! Gott att ni har hittat rätt i luften! Hps allt gick utan strul, sitta bredvid feta amerikaner så att man knappt får plats å annat man kan råka ut för. När du läser detta är ni i Sydney säkert med goa jetlags..... men men en GT så är allt snart på plats igen..

2010-01-12 @ 13:25:15
Postat av: 08 Annika

....hm....där har jag tillbringat många transittimmar, alltså på Abu Dhabis flygplats. Garuda och KLM hade alltid stop där när jag var på väg till Jakarta och vidare Bandung. Förmodar att de hottat upp bygget,eller ser det fortfarande ut som om man är innuti en enorm svamp gjord och mosaik?? Billig sprit, parfym och prisvärt bling-bling kommer jag ihåg även om jag nog inte hade så mycket att handla för då.

Hoppas ni får en lugn och fin flight över ekvatorn och vidare ner till Aussiland. Ska bli spännande att följa era äventyr.

PS om ni ska till Melbourne hör av er......då måste Cissi (som "kusin" till Joel) nämligen åka och hälsa på vår härliga och gästvänliga vän Terri och leverera kramar från oss!!

2010-01-12 @ 22:45:37
Postat av: Peter

Kramar från papi

2010-01-13 @ 00:29:16

Kommentera inlägget här:

Skriv ngt till oss nu!
Hur ni har det där hemma, el fråga oss om ni undrar vad vi sysslar med, ja skriv va du vill!
Bara Du skriver!!!

Lots of Love from Cecilia & Rebecka ♥



Vad heter Du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback